Saturday, August 21, 2010

:)

saya dah balik rumah ku selepas beberapa minggu tak balik ni.
i dah rasa puas hati walaupun hanya balik tidor jap kat katil ku.
satu hari dah nak balik kampar dah kerana isnin perlu awal pagi gi campus.
ibu bapa ku kan datang tengok ku setiap minggu jika i tak balik. :)

hari ni, hari jadi datuk ku.
datuk ku yang comel tu. HAHA.
selamat hari jadi.

lols. bahasa melayu, bahasa kebangsaan.
tetapi selepas baca kat universiti.
dah lupa semua tu dah.
hanya tau bahasa melayu yang standard tu sekolah rendah.
macam perlu baca pendidikan moral tau apa yang dalam bahasa melayu.
masa tu mati loh?

sampai sini.


don't compare me with others !

No comments: