Friday, August 21, 2009

yeah?

LOLLL...
sekarang,adakah saya sangat gembira?semua presentation yang perlu dibuat dah habis.
bukan.i tak berasa begitu gembira.hanya boleh kira sedikit lar.
tak ada begitu banyak rasa pun.
sekarang apa yang saya risau ialah final exam dah nak datang.
peperiksaan yang amat penting bagi saya.
tapi saya ni orang yang malas masih belum mula belajar lar.
*saya akan cuba mula secepat mungkin*
selain itu.

sekarang tu masa untuk pilih timetable untuk next sem.
tapi i masih tak begitu tau apa sedang berlaku.
siapa yang baik hati tu?bagi saya tau ba.
i nak tau.sekarang macam mana?
haiz.

lupa final exam dan timetable tu.
minggu ni boleh tahan juga.
tapi kadang-kala.
tak begitu baik.
kerana *RAHSIA*
i harap itu tak akan berlaku lagi.
tetapi sangat susah la..
memang akan berlaku lagi pun.
haiz.
harap pun tak ada guna.

ohyah.
minggu ni.
dah dua kali.
i nampak lipas.
APALA!
takut-nya.
lipas yang dibenci tu,
sila jangan muncul di hadapan saya lagi!!!



*saya harap masa boleh henti semasa saya gembira,saya tak mau sedih!!!*
*silent languange you need to use your heart to understand*




yang berkaitan decision tu,

saya dapati.
saya ada separah regret.



2 comments:

yukchung said...

huiyo..u punya bm betul best..
macam tulis essay saja..
mula lah belajar,tak kan sampai exam baru nak belajar?haha..

Ye Mei said...

x ada lar...
LOLL
essay yang boring lor...
akan mula as soon as possible..