Sunday, August 30, 2009

everything

pertama sekali,
hari ni hari jadi datukku.
jadi,
selamat hari jadi kepada datukku.
happy birthday to my grandfather.
外公,祝你生日快乐
semoga datukku hidup sihat.sayang dia.

Ahem.Ahem.Ahem.
saya telah pilih timetable untuk sem yang seterusnya.
saya telah pilih ikut matt punya timetable.
ribuan terima kasih kepada matt,baba dan sesiapa yang urus timetable itu.
saya tau memang susah nak urus hal ni.
tapi kamu dah buat kerja yang susah ni huh.terima kasih yah.

haiz.
mengapa masa boleh "lari" begitu cepat huh?
ini memang soalan yang saya selalu fikirkan.
sesiapa pun tak boleh berjaya kejar "dia".
memang cepat sem ni dah nak habis.
minggu ni dah minggu 13 dah.lepas tu minggu 14.masa untuk final.cuti.sem yang seterus.
cepat kan?
*fikir tentang apa yang telah berlaku*
minggu 1.apa pun tak tau.mong cha cha.
minggu 2.dah tau sedikit.
minggu 3-13.apa perlu tau dah tau.
saya kumpulan 10 punya.minggu 1.saya memang nak tukar kumpulan kerana saya tak kenal seorang pun.saya nak tukar ke kumpulan yang ada kawanku.tetapi akhirnya saya tak begitu buat juga.
*fikir tentang apa yang sedang berlaku*
sekarang,saya tak regret tentang keputusan yang dibuat oleh saya.ini kerana jika saya dah tukar kumpulan,saya pun tak kan kenal kawanku yang di kumpulan 10.saya tau.tak lama lagi.beberapa jam kemudian,kita dah boleh register timetable untuk sem yang seterus.setiap orang ada pilihanya.pilihan yang tak sama.
*fikir tentang apa yang akan berlaku*
selepas tu?apa berlaku?dah tak sama timetable.kita tak boleh sentiasa bersama.tak boleh sama-sama pergi lecture class dan tutorial class.tak boleh semasa tunggu kelas yang seterus,kita makan,sembang dan main bersama.tetapi.saya harap.kita masih akan berhubung lagi.walaupun dah tak sama kelas.masa lapang kita juga boleh keluar punya mar.keluar yum cha dan sembang.lagipun.di dunia ni masih ada benda yang panggil hp dan msn.harapan ni boleh jadi benar ger?mungkin ini hanya saya sendiri yang harap saja?

saya sukaTA10.bukan nama.tapi semua orang tu dan masa yang kita bersama.saya akan rindu TA10.

sekarang dah hari merdeka lah weh.
oleh sebab hari merdeka tu.
banyak kawanku dah balik kampung termasuk saya.
tetapi sesetengah kawanku dah balik mulai rabu.khamis.jumaat.saya balik pada sabtu.
setiap hari beberapa dah balik.
sampai hari sabtu.hanya tinggal 8 ekor sahaja.
dah biasa dengan kemunculan mereka.
lepas mereka dah balik kampung.sunyi lah weh.

saya ni memang bernasib baik punya.
dah lama saya fikir macam ni.
sampai kampar.walaupun apa pun tak tau.
tapi saya ada ooi ooi,kawan lamaku.
dia yang beri bantuan kepadaku dan jagaku.
ribuan terima kasih kepada YOU ah.
dan juga keran dia.
saya kenal leong leong dah ah ba.
dua orang lagi yang selalu jagaku dan baik terhadapku.
ribuan terima kasih kepada YOU dan YOU juga.
muaksss.muaksss.muaksss.
saya amat gembira semasa bersama kamu semua.

-sekali lagi,terima kasih kepada sesiapa yang pernah bantuku dan tolongku.yang saya tak tulis keluar pun.kamu tau kamu pernah tolongku kan.terima kasih yah-


smile is the best


No comments: